Школа пед.майстерності

2016-2017 н.р.


Інтерактивна дошка для ШПМ

Впровадження Квест технологій та системи QR кодів в освітній процес

10 квітня 2017 р. відбулося засідання ШПМ в Кіровоградському будівельному коледжі. Де, викладачі ознайомились з технологією проведення та видами квестів.  А також прийняли участь у квест грі з  використанням QR-кодів.







СКЛАДАЄМО СЕНКАН

Сенкан  ( синквейн)— це вірш, що складається з п’яти рядків. Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.
  1. Перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник)
  2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)
  3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова).
  4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми,          почуття з приводу обговорюваного.
  5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому                висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.

   Сенкан допомагає узагальнити інформацію, схоплювати складні ідеї та формулювати їх декількома словами. Як правило, на його написання багато часу не потрібно, його пишуть всього кілька ...хвилин.
Використовувати синквейн можна під час навчання будь-якого предмета. Має чітку структуру. Це 5-рядковий вірш, який відкидає будь-яку другорядну інформацію. Синквейни корисні: учневі як інструмент синтезування складової інформації; учителеві – як зріз оцінки понятійного і словникового багажу учнів.
Сенкани можна використовувати на різних етапах уроку, змінюючи традиційні форми роботи над таким віршем.
 Наприклад:
Захар.
Старий, мудрий.
Вирішує, радить, захищає.
Закликає тухольців до єдності.
Ватажок. (характеристика образу Захара Беркута з повісті І. Франка «Захар Беркут»)

Мова.
Рідна, єдина.
Переливається, служить, дзвенить.
Вона – єдина й найцінніша.
 Доля. (твір-мініатюра «Мова рідна»)

Основи створення потокової презентації зсобами 

Movie Maker

8 лютого 2017 р. в рамках ШПМ Кіровоградського будівельного колледжу відбувся семінар-тренінг для викладачів "Основи створеня потокової презентації засобами Movie Maker".  Семінар- тренінг провів викладач вищої категорії Романов М.В. 






Інноваційні методи при викладанні загальноосвітніх предметів (метод 6 капелюшків, інтелект карти, бук трейлери та ін..)

Відбулося засідання ШПМ з виступом викладачів ЦК Загальноосвітніх дисциплін: Чернишова І.А., Коман С.В., Кузенна Н.М.














Україна заговорить англійською!
В рамках школи педагогічної майстерності та засобами Інноваційних он-лайн технологій вивчення іноземних мов від "Академії Навичок", для викладачів Кіровоградського будівельного коледжу були організовані он-лайн курси вивчення англійської мови. Бажаю всім успіхів.



Профілактика емоційного вигорання викладача

Дистанційна освіта


За останні роки розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Суть такої модернізації найбільше відбилася в концепції дистанційної освіти (ДО), яка, завдяки такому глобальному явищу як Інтернет, охоплює широкі шари суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку. Особливого значення така модернізація системи освіти набуває в Україні.
Згідно з деякими дослідженнями, в Україні близько 30% навчальних закладів заявили про те, що вже мають або планують організувати навчання в режимі ДО. Однак найчастіше за цим стоїть звичайна заочна форма навчання. Чим же відрізняється дистанційна освіта від інших видів отримання знань і професії? Насамперед, ДО - це відкрита система навчання, що передбачає активне спілкування між викладачем і студентом за допомогою сучасних технологій та мультимедіа. Така форма навчання дає свободу вибору місця, часу та темпу навчання.
Система ДО має ряд переваг і значно розширює коло потенційних студентів. Одержати освіту дистанційно має можливість молодь, яка не може поєднувати навчання з роботою або проживає у віддаленій від обласних центрів місцевості; військовослужбовці; домогосподарки; керівники; бізнесмени або студенти, що бажають паралельно одержати освіту. Дистанційна форма навчання підходить майже всім, тому що дає можливість гармонійно поєднувати навчання та повсякденне життя.
Варто відзначити, що ДО - доступна можливість одержати освіту за кордоном з мінімальними фінансовими витратами при великому виборі спеціальностей, оскільки більшість ВНЗ Європи та США ввели таку зручну для студентів форму освіти набагато раніше, ніж Україна.
Сучасна освіта вимагає безупинно розширювати своє сприйняття комплексності світу та формування інформаційного суспільства. Для того, щоб знання отримали конкретний зв'язок з діями, необхідно постійно "навчати себе", поповнюючи й розширюючи свою освіту. Саме цю мету й ставить перед собою дистанційна освіта.

Докладна інформація:


Онлайн - курси ораторського мистецтва та інше


Як організувати та провести вебінар 

Використання ігрових методів навчання в процесі вивчення дисциплін в навчальному закладі

1. Виступ голови ШПМ Шведчикової Т.В.
 Головною метою навчальних ігор є формування в майбутніх фахівців уміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Оволодіти необхідними фаховими вміннями і навичками студент зможе лише тоді, коли сам достатньою мірою виявлятиме до них інтерес і докладатиме певних зусиль, тобто поєднуючи теоретичні знання, здобуті на лекціях, семінарах, самостійно, з розв'язанням конкретних виробничих задач і з'ясуванням виробничих ситуацій.   Читати далі 
2.  Метод рольової гри у викладанні  спец.дисциплін Усачова Л.Г. 
Читати далі 
3.  Ділова гра "Як жити за власними доходами" Нетовканна С.О. 
Читати далі
   


  






План роботи
Школи педагогічної майстерності
на 2016 -2017 н.р.



2015-2016 н.р.


Круглий стіл 

"Використання методу проектів та хмарних технологій в  навчальному процесі"


Підготувала голова ШПМ викладач-методист Шведчикова Т.В.


Основні питання:
1.       Метод Проектів. Переглянути
2.       Проект «Україна проти сміття» студенти групи А-21. ПублікаціяПроект
3.       Хмарні технології. Переглянути
4.       Метод Проектів з використанням Вікі технологій. Проект. Проект
5.       Створення сайту в рамках методу Проектів.
6.      Програма Рlickers – мобільні додатки для інтерактивного оцінювання.Сайт  
         


ТЕСТ   «ЧИ КОМУНІКАБЕЛЬНА ВИ ЛЮДИНА?»


Визначте рівень вашої комунікабельності, відповідаючи на запитання «так», «іноді» або «ні». 


Читати далі



Майстерність педагога, його творча ініціатива, удосконалення методів та форм роботи зі студентами

Підготувала методист  Троянська Г.М


   Майстерність педагога можна розглядати як найвищий рівень педагогічної діяльності, як вияв творчої активності особистості. Коли ж ми хочемо усвідомити витоки розвитку майстерності, зрозуміти шляхи професійного самовдосконалення, доцільно формулювати визначення цієї педагогічної категорії так: педагогічна майстерність - це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі



Я  планую самоосвіту...

Методичні рекомендації на допомогу викладачам

Підготувала методист  Троянська Г.М






Роль навчально-методичного комплексу дисципліни у підвищенні ефективності занять



Підготувала методист
Троянська Г.М.


Навчально-методичний комплекс дисципліни (НМКД) – це система дидактичних засобів навчання з конкретної дисципліни, метою якої є повна реалізація освітніх і виховних завдань, сформульованих навчальною програмою дисципліни. НМКД можна також визначити як сукупність нормативних та навчально-методичних матеріалів на паперовій та / або в електронній формах, необхідних і достатніх для ефективного виконання студентами робочої програми навчальної дисципліни, передбаченої навчальним планом підготовки студентів відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня за певним напрямом підготовки (спеціальністю).
Призначення НМКД полягає у тому, що цей вид навчально-методичного видання призначений забезпечити цілісний навчальний процес з певної дисципліни в єдності цілей навчання, змісту, дидактичного процесу й організаційних форм навчання. НМКД має забезпечити всі основні етапи педагогічного процесу − надання навчальної інформації та її сприйняття, набуття, закріплення й удосконалення знань, умінь і навичок, їх застосування й контролю та основних функцій освітнього процесу − освітньої, виховної та розвиваючої.
Читати далі



Педагогічний такт



План роботи
«Школи педагогічної майстерності»
 на 2015-2016 н.р.

Робота учасників ШПМ між заняттями:
 1.      Індивідуальні консультації, інструктажі, настанови.
 2.      Анкетування викладачів.
 3.      Самоосвіта.
 4.      Взаємовідвідування занять з подальшим їх обговоренням. 
  5.      Проходження курсів підвищення кваліфікації та атестація.
Знайомство з новинками методичної літератури, фахових видань тощо.
Читати далі




ПОЛОЖЕННЯ
про Школу педагогічної майстерності
ДВНЗ «Кіровоградський будівельний коледж»

1. Загальні положення
1.1. Школа педагогічної майстерності викладачів, в подальшому Школа – це добровільне об’єднання викладачів з високою творчою активністю, із своїм баченням проблем навчально-виховного процесу, з високими результатами своєї практичної діяльності. Школа є структурним підрозділом ДВНЗ «Кіровоградський будівельний коледж», що затверджена наказом директора.
1.2.  Школа в  своїй діяльності  керується чинним законодавством України в сфері освіти, Концепцією розвитку коледжу та даним Положенням. На неї розповсюджуються відповідні накази і рішення ДВНЗ «Кіровоградський будівельний коледж».
Читати далі


Немає коментарів:

Дописати коментар